söndag 18 januari 2009

DANS =D

Äntligen har dansen börjat efter jul-uppehållet :D Extremt kul va det


Dock är det här från moderna dansen,
har nog inget från hip/hop-street. Men men, dans

som dans :P

Jahapp, igår vart det en dag i stan med mamma =) Införskaffade ett par strumpbyxor, oranga :P ett par knästrumpor, också typ oranga, fast mest bruna. och en fuskpolo- beige, plus lite annat smått och gott, tyvärr inget annan i klädväg :/ Men men =) Vart en mysig fika på BK´s också =)

Jag hoppade av vid Frida på vägen hem, där vi skulle äta mat och ha det allmänt trevligt =) Sara fick ingen skjuts ner, så jag och Frida åkte och hämtade henne, sen blev det en liten raggarrunda i Söderbärke (Y) Haha :P

Iidag då? Vi vaknade inte förens 11.11! Så länge var länge sen jag sov! Vi åt frukost, satt vid datan, duschade håret :P sen åkte vi upp och dansade :P Yey!
Papi kom och hämtade mej vid tåget, och när vi kom hem höll mamma på att göra tomtegröt, mm så gott :P Satt fint i kistan ;P

Nej, nu har jag skrivit lite, så nu ska jag fortsätta kika ut vad jag ska ha för kläder imorrn :D


Natti natti.



Puss puss




~I wanna dance whit somebody~
Haha passande va? Skrivit om dans ju :P

1 kommentar:

  1. Haha, "I wanna dance with somebody", så jävla bra :P och ja Sara det var extremt skoj med dans igår och det var skoj att ni kom och umgicks med mig i lördags :P

    Älskar dej ! <3

    SvaraRadera