lördag 24 januari 2009

Fixat och donat =)

Jahapp skriver ett inlägg igen då, blev inget igår, spenderade min dyrbara Fredag i Söderbä(äää, den fattar bara Frida än så länge ;) )rke. Vi färgade hår, fixade med fridas "nya" hår, och även jag fick lite ljus färg i håret ;)

På kvällen kom även Jens och Glad förbi en sväng, vi låg i sängen och pratade och kikade på Mamma Mia :P när dom drog sin kos var jag och Frida så slut så vi la oss och pratade lite mer, sen somnade vi bums =) Vaknade imorse, åt frukost, bara "chillade" lite :P sen kom papi och hämtade mej, skjussade frida till tåget sen åkte vi hem. Där Madicken väntade =) Så gick upp till henne och kikade på film. Och nu sitter jag här med henne breve mej =) Snart ska vi göra glass, om ingredienserna kommer nån gång =P


Har även hunnit dona lite idag:

En hylla för några av mina skor =)



Smycken på hönsnät =)
Dock gjorde jag denna för någon vecka sen, men iaf =)


Måste också tillägga att jag gjorde väldigt bra fynd igår:
Tre tröjor, ett halsband, ett armband och några hårspännan, för under 200 kr (Y) Halvarea priset på Lindex :D Me Like =)





Min lilla bäbis har vart i slagsmål :/ Men hon kan då konsten att mysa iaf =)




Nu ska jag umgås med Madicken, ( & Robin ? )



Puss puss




~Do it your own way~

5 kommentarer:

  1. ja det blir bra med en Carlsson vecka =) och den ska innehålla mycket träning, och kanske promenader oxå beroende på vädret =)
    puss

    SvaraRadera
  2. yeay =) då har i bestämt det.. jihoo... love you my dear...
    puss

    SvaraRadera
  3. Oj så skrållans ben såg ut :/ Tillochmed jag tycker synd om henne även fast hon är så nonchalant mot mig :P

    SvaraRadera
  4. Tack gumman det ska jag :) <3
    Älskar dej också super mkt <3<3

    SvaraRadera
  5. Stackars misse :/ Och stackars mig, genomblöt pga er, haha :P Men det var trevligt att bygga grottor i snön :) Skulle ha tagit med mig täckbyxor och handskar ut i snön :) Kul kväll/natt iaf =) Även fast jag var värdelös när vi spelade kort :D

    SvaraRadera