torsdag 29 januari 2009

Överenergisk!

Grangärde.. Har överenergi så det skriker om det!! Lalalalaaaalalala =D
Fredrik bara kollar snett på mej hela tiden, för att jag inte kan stå stilla. Dansar mej typ fram vart jag än ska =D Är på så bra humör :D Haha

Mässa idag i skolan( Åhh, nu kom Pokerface på musiken :D) som gick kanon :D Min och Fridas Flaggor var ju lätt snyggast ;) Speciellt i deras ställning i matsalen när vi åt :P

Sen gick (åkte bil) vi ner på Engeln och fikade, Lola, Malin, Frida å Jag =) Riktigt mysigt och trevligt, om det kunna vara så i "företaget" också :/ Hoppas på ändring nu, eller hur då tjejer ? :D
Lola var tvungen att gå tidigare ( =/ ) för att hinna med bussen.
Vi som var kvar skrattade så mycket att vi hade ont i magen när vi gick :D

Sovmorgon i morrn,yeey :P Slipper åka buss gör jag också :D Tack Glad (Y) :P


Nu ska jag vara lite social mot Sis och Fredrik =)


Puss puss på er =)



~Girls just wanna have fun~

4 kommentarer:

  1. Våra flaggor is the shit :D
    ÄLSKAR DEJ <3

    SvaraRadera
  2. Hur kan du ha överskottsenergi, som ni sprang runt och viftade med flaggorna borde du ju somnat vid 20:00 :D

    SvaraRadera
  3. Eller rättare sagt 18:00 med tanke på att du lade upp den kl 19:29 :P

    SvaraRadera
  4. Till Robin! (om du är in igen och väntar dej ett svar :P )
    Haha, det var nog just det som var felet, var FÖR trött :P

    SvaraRadera