måndag 19 januari 2009

Trasig bil?

Haha, när vi slutat skolan gick jag och Frida ner på stan för att träna. När vi kom till typ vasaskolan står det en utlänning ( Gubbe) på andra sidan vägen och viftar med armarna och säger något på arabiska eller nåt, jag och frida fattade ingenting. Sen gjorde han nåt annat med händerna, då förstod vi att han vela ha hjälp med att putta igång bilen. Haha jag och Frida + en äldre dam, stod där och puttade, inte en alltför vacker syn kan jag tänka mej :P
Dock fick vi inte igång den, alltså motorn var igång, han kunna bara inte gasa, eller det gick väl men han kom ingen vart. Så vi gav upp och gick och tränade istället :D Sorry gubben.


Hänt något annat spännande idag ? Nej, Jag tror faktiskt inte det, eller jo, Kappahl ringde: Hej, tänkte bara höra så du vet om att det är inventering i morgon. Jag: eh, nja jag visste ju om att det skulle vara men inte när. Kappahl: Jaha, så då har vi satt upp dej på schemat utan att du vet om det då? Haha, ja. Så nu ska jag jobba i morgon (Y) Härligt :D Typ till midnatt, men men :P

Nej nu ska jag packa.
Ni får ha en alldells utomordentligt trevlig kväll gott folk.


Puss puss



~You better belive it~

1 kommentar: