torsdag 19 februari 2009

Många rubriker... :P

Hade kunna haft hur många rubriker som helst på den här tror jag, Dans, Moster, Trött, Trevligt besök, Thailand... ni fattar :P

Moster igen :D
Min syster Caroline och hennes karl Fredrik fick en liten pojke igår eftermiddag :D Hann dock inte åka upp och kika på den lille, dansade och träffade lars, men ska nog eventuellt åka upp idag =)

Stort grattis till er!


Slutade kvart över tolv igår, bra skönt =) Så vi åt lunch sen åkte vi ner till engeln och fikade :P sen bar det av till Borlänge för att DANSA :D när vi slutade åkte vi tillbaka till stan, hämtade Lars vi stationen, lämnade av Frida vid sporthallen och åkte vidare upp till Maria, Tack för att vi fick vara där =) Hoppas du hade kul på kryssningen ;) Hihi =)
Vi kikade på film, drack te(eller jag drack te :P) och hade det allmänt trevligt bara =) Somnade ganska sent, så är övertrött idag :P

THAILAND: Jajemän, imorgon åker jag dit. Ska bli så skönt =) Men kommer sakna några här hemma... Men det är ju trots allt bara två veckor =)


FRIDA!!!!
Vi måste ses direkt när jag kommer hem!!! Tänk, TVÅ VECKOR utan varandra, Två veckor! Shit, en hel evighet, iaf så mycket som vi träffas i vanliga fall. Får ta några luncher på Matpalatset, har ju praktik i två veckor (tre egentligen, men är ju en vecka i Thailand) så då får vi ha lite prat där =D Looking forvard =)
ÄLSKAR DEJ GUMMAN <33

Nu blir det snart pannkaka (Y)


Puss på er :P



Kommer sakna dej


~Future i my hand~

2 kommentarer:

  1. Hare så förbaskat bra!

    Puss kram och nyp! <3

    SvaraRadera
  2. Är det Lars han heter han du brukar "träffa"? Spännande, spännande. Finns bilder? ;)
    Prata med pappa imorse och han rapporterade, tänkte att jag far upp om hon är kvar i morgon,annars åker vi ut till Grangärde om hon orkar med, det kan vara lite turbulent den första tiden.
    PoK

    SvaraRadera