fredag 13 februari 2009

Otur?

Fredagen den trettonde, Usch då. Jag som är så skrockfull av mej, det här kommer inte sluta bra känner jag på mej.

Hade ju besök igår, de var trevligt =) Skönt var det också att åka bil till skolan, sova längre =)

Jag & min älskade Frida har nyss druckit te i cafeterian, mys =) Nu ska vi snart åka till Dollar och Åhléns och fixa lite grejer till UF-Mässan imorgon i gallerian.

åh, har ingen aning om när vi kommer sluta idag, måste fixa med uf hela dagen. Sen ska jag bara hem och ta det lungt, mysa vid tvn.

Nu ska vi åka.
Hej då!
Puss puss




~How do you wanna have it?~

5 kommentarer:

  1. detaljer detaljer detaljer ;)
    love you

    SvaraRadera
  2. Ja, jag fattar inte _allt_ du gör typ sånnt gör inte 9åringar!!! *ss*
    Alltså, jag har en 10 åring själv så du kan ju inte vara 9 år-men ja, du kommer att fatta när du själv är typ 33 och bara "jahaaa-vart tog de senaste 10 åren vägen-är jag INTE 20 längre??"
    =0
    "Sara ÄR STOR nu, Sara ÄR STOR nu!"
    Lika som med Caroline-hon ska typ föda barn snart och det var ju som nyss vi gick till lagår´n och höll varann i handen och ni grälade om vem som skulle hålla vem och isånnafall vart och hur långt ni skulle hålla i min högerhand eller vänster eller kanske eventuellt bådatvå för att det skulle bli orättvist eller rättvist?!

    Hade du trevligt besök igår? ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. vaddå kanske, inget kanske här inte utan det är ett måste ;)
    puss

    SvaraRadera
  4. Och jag älskar dig <3 puss

    SvaraRadera