måndag 16 mars 2009

Nytt liv!..

..Eller ja inte riktigt kanske, ska vara utan allt vad mjölk är i några veckor och se om jag blir nå bättre i magen =/ TUR att det finns laktosfritt, tänk annars: Te utan mjölk, inga pannkakor, ingen yoghurt, nej fydå!

Svårflörtad lök?
Jajemän idag åt jag och Sara Pastasallad på Mat & Prat, och rätt som det är ligger det en liten rödlöksbit på tallriken, avlång, som en halvmåne ungefär. Och jag lovar att jag satt med den i två minuter och försökte sticka gaffeln i den, men det var ju omöjligt! Jag gav upp...

Och förra veckan tappade jag ut en hel mugg med innehåll på MC Donalds! Pladask på golvet. Fick en ny mugg iallafall =)

Nu ska jag byta blöja och kläder på Vincent =P
Gullungen

Puss




~Like an angel~

1 kommentar:

  1. Men du vetdu, Max äter helt mjölkfritt och man kan göra världens godaste pannkakor, bullar och liknande smaskens på havremjölk(kanon att baka på) rismjölk-att föredra i kaffe eller havregrädde? Du kanske skulle komma till mig på en mjölkfri "kurs". Och då menar jag mjölkfri-inte laktosfri. Laktos är mjölksocker-så laktosfri mjölk är fortfarande mjölk, fast utan socker. Mjölkproteinfri är havremjölk, riskmjälk, sojamjölk-det är mjölkfritt-utan komjälksprotein villsäga. Men det finns tom god ost gjord på getost, fetaost som är gjord på getost och halluomiost är fårmjölk ;)!
    Man kan leva gött utan komjölk!!!

    Kramisar Systerstina!

    SvaraRadera