söndag 5 april 2009

Ebba Gold! =D

Weey, gårdagen var hur kul som helst =P

Började dagen med att åka upp till blg och jobba (Y) sen hem greja lite, åt tacos :P, sen skjussa mor ner mej till Söderbärke och Frida =) Där vi gjorde oss iordning och hade vår alldeles egna förfest, med Lasse Stefans, Haha :P Sen begav vi oss upp mot stan, där vi träffade på Robin med bihang, så vi gick in på Trädgården en stund, tog nåt att dricka, umgicks. Sen begav vi oss mot Solo och EBBA GOLD! :D
Var hur kul som helst, fast satans varmt där framme :P men det var de värt! Plus att jag har lite ont i halsen idag, hoppas det var för allt skrikande och inte att nån smittade ner mej :P Efter Solo blev det donken, där Glad kom och hämtade oss. Och styrde vår kos hemåt. Kom väl i säng runt fyra, eller så. Mamma var vaken när jag kom hem (:o) eller hon gick nog upp när hon hörde att jag kom, kunna inte sova förens jag var hemma sa hon =) Gull. Så vi pratade lite innan jag kom i säng.


Min Tjej =) <3>


Haha vi två gumman :P <3


Mer bilder på min Bilddagbok =) knaslillasara

Känns som jag sovit bort hela dagen idag också. Fick ett bryskt uppvaknande till på köpet, mamma kommer in på rummet runt halv tolv: Sara, vi har killbesök. Haha, då var det Max som va här, skulle med pappa ut och fiska. =)

Idag då, jadu blir ganska lungt =P Ska kanske ner till frida senare och umgås lite med henne =) <33

Nej nu ska jag göra nåt.

Puss på er!



~Man kan inte mena vad man säger om man inte säger vad man menar~

1 kommentar: