onsdag 1 april 2009

Herr Frisör

Alltså, när jag ser orden "Herr Frisör" blir inte jag att tänka på en klipperia, jag blir att tänka på en gubbe som driver nån handelsbod eller nåt, och som heter Frisör i efternamn. Det ser helt fel ut, ser ungefär ut som om det skulle stå "Herr Svensson" eller nåt sånt. Konstiga tankar jag vet.

Jag är på så jäkla bra humör för jag har DANSAT! Och det gick kanon! :D :D :D :D Weeei!

Hade förresten nationellt prov idag i svenska, kändes faktiskt som om det gick ganska bra :)
Haha förlåt Majjja och Caroline för mitt roliga April-skämt :P

Fuck! Tror att jag fått virus på datorn. Massa säger att jag skickar ut nå länkar på msn, även fast jag inte gör det, och jag får sånna. Fick väl en som jag promt var tvungen att öppna, Pucko! Datorn är mongo ju! Tezzi prata om nå "Trojaner" eller nåt, och vad är det då? Hur får man bort sånt? Går det att få bort? Blir datorn förstörd? FUCK! Hela datorn har ju mer eller mindre lagt av nu så!

Nej nu ska jag fundera över det! Blev lite rörigt nu, men tar igen det i morrn ;)

God Natt och Puss!




~Alltid något~

1 kommentar:

  1. Det är i princip bara att ta datorn och lämna in den hos en "datorfixare" om du inte har ngn polare som är hajj på datorer. Vi har väl krashat datorn sisådär 10-tal gånger pga virus. En laptop HP bara "dog" de skickade de n till england tom för att fixa hårddisken men det gick aldrig att få den i ordning igen. Allt var BRAK!

    P o K!

    SvaraRadera