lördag 23 maj 2009

Balen =)

Balen vart mer än lyckad! Började med att jag och Frida åkte upp till stan vid halv nio då BK´s öppnade, där äter vi frukost och lite fika. När vi sitter där ringer blommaffären som vi beställt blommor från till håret och säger att mina blommor inte kommit?!?! Såbra. Så då kikar vi in på en annan blommaffär, och som tur var hade dom nå liknande som skulle funka. Sen går vi till Face It och piffar upp oss lite, sen till grangärde och får lite mat och fixar det sista, sätter på oss klänningarna och så. Sen beger vi oss in mot stan och Kasttjärnsparken, stannar och tar lite kort efter vägen också =P

Sen började crusingen in mot Statsparken, väl framme där så får vi reda på att jag och Frida ska gå med SAMMA killle, blir jag förvånad egentligen? Nej :P Haha.
Där tas det också lite kort innan vi började gå in mot Folket Hus där själva balen var. Där blev det förrätt, varmrätt och dessert, vals :P sen drog vi oss mot Trädgården, i våra snygga balklänningar? Javisst :P Och där börjar det med varför jag inte lägger upp några kort nu, för kameran blev kvar på Folkan, och dit kom inte jag nå mer så frida har den, så kommer upp
bilder senare :P
Alla var så fina, ett minne för livet.

Tack alla för en helt galet kul kväll/natt/morgon :P









En bild kan jag bjussa på nu,
snodd från majjja83.blogg.se =P

Precis kommit hem, vart över till Madicken och co en sväng. Nu väntar en väldigt inbjudande säng. Ska bli såå skönt att lägga sig, och få sova hur länge som helst i morrn. (Förhoppningsvis inet längre än till ca halv elva, men det visar sig, tänker då inte ställa nån klocka)

God Natt

Puss puss




~Vad vore en kväll på balen...~

4 kommentarer:

  1. Låter som attt du haft kul! Stiliga var ni iaf!

    gonattpuss

    SvaraRadera
  2. ja men du va ju helenkelt ursnygg så varför inte skriva det då ;)
    älskar dig

    SvaraRadera
  3. Jag vaknade av att det ösregnade och jag behövde rusa ut och ta in påslakan som vicotr och max skulle ha med sig till danmark idag, och tumlaren är trasig, så jag rusade upp och ut och kom in med påslakanen och la dem i centrifugen för att hänga dem i badrummet på tork. Det konstiga var att jag var SKIT yr i huvudet när jag gick upp. Det snurrade som om jag hade åkt virvelvind ett bra tag och mådde illa som om jag var åksjuk...
    Jag satt vid datorn och typ höll huvudet lutat i handen så det skulle sluta snurra men det funka inte.
    När jag lade ner huvudet på kudden blev det ändå värre och jag väckte P för att hämta en balja ifall jag skulle kräkas! Jag vända mig om i sängen så långsamt jag kunde men det kändes som hjärnan spann runt, runt, runt...
    Jag har kännt mig fruktansvärt stressad under en tid så det kanske har slagit sig på balansnerven, jag är bättre nu men känner mig lite "gungig" fast jag sitter-helt sjukt!
    Därav var jag uppe så tidigt ;)
    Men det var jättefint ute då solen sken för fullt och det ösregnade-synd att jag inte kunde njuta för jag blev helt illamående av att se regnet!
    (ps jag är INTE gravid)

    pussen och klappen

    SvaraRadera
  4. Vi hade såå kul :D och det var inte direkt förvånande att vi fick gå med samma kille :P haha :D Älskar dej <3<3

    SvaraRadera