tisdag 19 maj 2009

VAD ÄR PROBLEMET?!?!?!

Va ute och gick imorse, eller ja på dan, gick ca fem kilometer och varenda gång jag tog ett steg med höger ben knakade det i vänster höft! Inte nog med det så knakar det i min käke varje gång jag tuggar nåt hårt. Pappa säger att jag pratar för mycket därför det knakar i käken, men höften då? Går jag för mycket? Jojo.. Så, Vad är problemet? Kan nån svara på det, för jag fattar då inte det!









Hittade lite fina blommor under min promenad =)


Visst märks det att man bor i skogen när pappa frågar om man kan gå ut i hagen breve huset och hämta hästbajs som han skulle gödsla nå land med :P Haha, Träffade i allafall på några mysiga saker där =)









Saknar när man var mindre och fick rida
på grannarnas hästar, skulle vilja rida igen nångång =)








Sudden var med ute =)













Sen kikade solen fram lite försynt över Larsbo =)
Enda skoldagen imorrn då (Y)
Sen kommer Klicken på kvällen då blir det till att färga håret på oss :P
Puss hej!



~Om alla frågor hade givna svar vore livet inte värt att leva~

7 kommentarer:

  1. "försynt" något du lärde dig idag eller? ;P
    <3

    SvaraRadera
  2. Jo sara, det stämmer riktigt bra in på dig ;P Haha gammla matta ? vad fick du det ifrån :D ? Puss älskar dej <3 (konstigt nog ;P)

    SvaraRadera
  3. Eftersom du är en rörlig tjejj och dansat mycket och så som känner på lederna så kan det vara klokt att äta omega3 tillskott det smörjer upp "helakroppen". magnesium tillskott kan ockås vara klokt, det borde nästan alla äta. magnesium är en "nerv" mineral som är oerhört viktig för kroppen och själen kan man säga för om man får stort magensium underskott så blir man nervös och orolig. eftersom damen dricker enheldel koffeinhaltiga drycker så tyder det på att man behöver tillskott-koffein driver ur mycket ur våra kroppar.
    magnesiumbrist kan ge "tics", ryckningar i ögonlocken, myrkryp i benen, hicka mm

    så summasummarum tror jag du behöver lite tillskott till din hårt arbetande kropp omega3 och magnesium+calsium(calsium är nödvändigt för att kroppen skall kunna ta till sig magnesium och om man inte dricker mjölk eller dricker lite så behöver man en kombinerad magnesium+calsium i rätt balans.)

    Efter som det knakar i både höft ochkäke så är det min teori-förutom babblandet förståss;)

    krama pappa från mig-puss och kram!

    SvaraRadera
  4. vad fina skor du fyndat, du kommer va snyggast av alla ;) det är jag säker på =)
    jadu, bloggen, tack för det, satt och trixa lite igår, men vill ha en snygg header. men det får bli en annan dag =)
    puss älskar dig

    SvaraRadera
  5. haha ja fy vad vi krånglade, men ska sätta mig och försöka ordentligt nån dag, framöver =)
    haha...
    när slutar du i morgon? är du i söderbärke till 2får du åka med till mormors hus ;)
    puss älskar dig

    SvaraRadera
  6. just ja, kom precis på att du är ledig i morgon, typiskt. men vill du och mamma med så åker vi vid 2... puss

    SvaraRadera
  7. Bästa systern=)20 maj 2009 kl. 22:22

    Knakfia=)...Kommit på nåt du vill ha i student present???

    SvaraRadera