lördag 13 juni 2009

Skärpning Carlsson!

Veeeeeeeeeet! Inte bloggat på jätte länge, så nu vet jag inte vart jag ska börja. Blir nog: STUDENTEN!!!!

Helt klart en utav de bästa dagarna i mitt liv, sjukt kul. Började med Champagnefrukost runt sex på hammarbacken, vara där ett tag, ta lite kort och umgås. Sen åkte vi till skolan, tog mera kort, fick betyg, åt mat SPRANG ut! =D Fick blommor och buketter, sen Lastbil ner på stan, också grymt kul! :D Väl nere i statsparken fick vi lyssna på nån som höll tal. Sen bar det av hemåt, där det blev PRESENTER, mat och fika =) Sen vid sex bar det av till Ludvika, för att vara med klassen innan denna underbart roliga kväll avslutades på Trädgården! =)

Bilder =D




































































































Just ja, Säckgången också. Vet inte vad jag ska skriva om den, men KUL är rätta ordet iaf. Plus att vi vann för bästa hejjarramsa!! :D Viktigt!

























Jaa, vad har jag gjort mer sen dess då? Jobbat, vart med maria =).. Christoffer =).. Lite Caroline och Fredrik =)... en efterlängtad fika med Frajdahoo.. jaa.. Justja, blev ju utgång i Onsdags, Angelica ringer tjugo över sju "Ska du med ut ikväll?" Ikväll? eh okej, ska precis ner och träna men efter det då..? Jodå, så blev det =P

På Måndag åker vi några tjejor ner till den stora huvudstaden och är där några dagar, umgås, äter lite gott, går på Grönan och Skansen och gör stan =D

Nu väntar jag på att Christoffer ska komma, skulle skjussa Fredrik, men han är ju såå seg! :P Så han borde vara här strax nu =)

God Natt På Er!

Puss puss

~Ställ inte frågor du inte vill höra svaren på~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar