fredag 7 januari 2011

Ensam hemma..

Ja, här sitter jag med en ansiktsmask och lyssnar på Elisa Doolittle och Pack up, negern gör låten ju! =)

Hunnit med en hel del sen jag bloggade sist.. om man bortser från inlägget om älskade mormor, som förövrigt har kommit hem från lassarettet och klarar sig någorlunda bra själv. =) <3>

I slutet av sommaren var jag och Maria iväg på en liten tripp till Turkiet, underbart skönt att komma iväg och bara vara och njuta av solen, och självklart shoppa lite! =D


Har även vart 50-årsfest för Svärfar Tommy.
Vart på julbord med jobbet..

Firat jul med min Familj.. och med Christoffers Familj.
<3>
Firat nyår med goda vänner..

Och som vanligt har man inte kameran tillgänglig vid dom flesta och roligaste ögonblicken..

Igår var jag barnvakt åt världens goaste unge.. Lille Vincent.."Oster, Oster" (Moster) Så söt. =)









Var även och badade med Caroline och Vincent i Onsdags, dock är bilderna från förra gången vi var iväg =)



Nu har hjärtat mitt kommit hem, har vart och spelat hockey, vann med 10-3, varav 3 mål gjorda av han. Nu blir det lite mys i soffan innan sängen väntar därinne. JAG ÄLSKAR DIG! <3>











Imorgon väntar jobbet igen, sen blir det förhoppningsvis Grangärde och umgås med goda vänner. =)

Har ju även gjort om bloggen, nån kommentar om den ? =)

Tack och God Natt

Puss




~I´m in heaven~

1 kommentar: