måndag 10 januari 2011

mmm

mums vilken god mat jag har åsdakommit!
Stekt lax, wokade grönsaker och hemmagjord kall god sås till det. jammi! =D

Helgen då.. som förra inlägget berättade åkte vi ut till Grangärde och umgicks med Johanna och Roger på lördagen.. Spelade lite, drack lite, vissa för mycket.. menmen, jag och chrille begav oss in till den stora staden, där vi gick på Silver D, och träffade på min kära kollega, hennes kille och deras bekanta, som vi sen spenderade resten av besöket på SD med. Superkul! =)

Har sen jag slutade, fyra, faktiskt inte hunnit med så mycket som jag vela denna kväll.. skulle träna, byta gardiner, pyssla här hemma, plocka bort det sista av julen, laga mat, mm.. Hann iallafall med och träna, (Y) handla lite och laga mat. =) Nu borde jag bara ta mej kragen och gå in och duscha, kan ju inte sitta här och lukta illa när karln kommer hem.. och sen göra lite te och macka till oss. Mysigt<3

Är så glad för hans skull, han har fått fast jobb! Äntligen! =D <3

åh, satt och kollade in min kalender när jag såg detta:
Hur glad blir man inte då! <3>Blir ett varmt och skönt bad nu, är så frussen..

Puss

~Your the best of the best~

1 kommentar: