onsdag 21 mars 2012

Vill ha pysselsug..

Men har inte det.. Skulle vilja "vilja pyssla" men har inte alls nå pyssel-energi.. Inga ideér o ingen ro och sitta och pyssla..
Gjorde dock ett armband idag, MEN.. bara för att.. Inte för att jag egentligen ville..




Har iallafall haft en väldigt skön ledig dag i solen.. Började med en Kaffe på Engeln med fina syster Caroline och lilla Vilja, <3 Efter det styrde jag kosan mot Gymmet(Lite motvilligt i detta väder måste tilläggas)sen hem och äta, sitta på balkongen, plantera lite sallad och örter, gå ner till Chrille när han slutade, gick runt i "staden" lite, avslutade med årets första mjukglass!! Mums!! Innan vi begav oss hemöver för att grilla!! =)

Nu sitter jag här i min ensamhet(Ganska skönt faktiskt, även fast jag älskar att ha hjärtat hemma,men skönt o vara lite själv med=)) medans han tränar, och snart börjar GREY´S!! =)

Imorgon väntar jobbet igen.. =)

Puss Puss





~Lifes beautiful~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar