torsdag 5 februari 2009

Lalllaalala =)

Sitter i skolan och har nyss haft prov i äcklig Samhällskunskap, fast det kändes som att det gick ganska bra iallafall (Y) :P


Igår var det en lung dag i skolan, sen åkte jag och Frida till Borlänge, kikade efter lite presenter, kollade om vi hittade något att ha på sig på Fredag, och DANSADE i två och en halv timme. Yeey! Halva tiden StreetJazz 2 och andra halvan Modernt 2. Så satans skoj att dansa!!! :D


När jag kom till Maria kunna jag inte sluta dansa, så det slutade med att jag vickade omkull en blomma, så det blev jord på golvet, tur att majjja va på toa då så hon inte hann se det ;) och även resten av kvällen spenderades med Majjja :P
Som bara trackade när på mej hela tiden, Blä för dej!! :P Men jag tycker om dej iallafall ;)



Weeei, det är PANNKAKA skolan idag, om 15 minuter får jag äta det. Mums :P




Och för er som inte vet, så är det nittonårsfest gånger fyra i morgon :D Skoj =P



Nu ska jag engagera mej lite mer i skolan...



Puss på er =)





~Party all night long~

1 kommentar: