tisdag 3 februari 2009

Skrutten <3

Dålig uppdatering, jag vet. Men har vart mycket nu, varken haft tid eller lust att skriva!

Igår var Maria iväg med Nelson till veterinären, blev raka spåret till Djursjukhuset i Falun. Allt tydde på ett obotligt virus, veterinärerna skulle höra av sig om några timmar med mer besked. Timmarna gick och ingen veterinär ringde, så maria ringde upp efter ca 6 timmar, och frågade vad som hände. Dom bad om ursäkt för att dom inte ringt upp, om kom med ett negativt besked: Allt tyder på viruset. Men dom skulle skicka några prover till Uppsala för mer exakt information. Så gårdagen var bara en enda lång väntan... Dom skulle höra av sig idag mellan 13-14 för att berätta hur han mådde, så väntade bara på att Maria skulle höra av sig. 14.15 fick jag ett mess: "Ska vara i Falun 4. Han är så dålig. Så han ska få somna." Usch då, och just då väntade jag på att ett ganska stort prov i budgetering som skulle börja, Fy för Budgetering, kunna väl inte tänka på det när jag visste att dom var på väg till Falun för att han skulle få somna in. Fydå...
Men nu har han det bra iallafall, slipper lida <3

Som sagt prov idag, blir nog omprov nästa vecka skulle jag tro. Men men, känns som det fanns viktigare saker att tänka på idag..

Annars då, hade ett ca tre timmar långt hål idag i skolan innan provet, så jag och Frida gick ner på Engeln för att plugga, dock glömde (eller "glömde") vi papprena vi skulle plugga på med, så vi satt där, drack te, åt semla :P och hade tjejsnack i nån timme, sen gick vi på stan för att se om Ludvika hade nån bra utstyrsel att erbjuda till på fredag, för då är det 19-årsfest * 4, ska bli grymt kul :D wiiieee

Nu sitter jag i stan hos Majjja, har vart hem till larsbo en sväng på eftermiddagen, begravde Nelson där. Han skulle få ligga med dom andra avlidna djuren vi har haft <3 Även han fick ett hemgjort halsband på sin grav. Skrutten då <3

Nu ska systrana Carlsson * 2 sova.

God Natt.

Puss puss

~Vila i Frid <3~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar