torsdag 9 april 2009

Sista..

..Mitt sista påsklov, för alltid!
Weey, fast känns ändå lite konstigt. Som en trygghet som försvinner nästan, man har ju alltid haft skolan att gå till. Men nu är det snart slut! :D
Inte långt alls kvar ju, bara två månader ungefär.

Blev ingen dans igår! Inge gym heller för den delen, blev en visit i Grangärde i stället, fick skjuss ut dit så då hoppa jag träningen. Men idag blir det gym, OCH ett danspass på gymmet. Hoppas det blir skoj =P

Och imorrn ska jag jobba på KappAhl, trevligt trevligt, sen blir det hem och packa till Elmia :D


KappAhl

Nu väntar jag på att min skjuss ska komma och plocka upp mej, sen bär det av till Larsbo =)
Sen tillbaka till Ludvika ikväll på passet =)


GLAD PÅSK PÅ ER! =)


Söt påskkyckling =)


Puss puss (=




~Det finns ingen bättre spegel än en god vän~

3 kommentarer:

  1. Vänta bara den första dagen då du förstår att du inte kommer att kunna titta på ett schema och veta vad du skall göra vecka efter vecka efter vecka....
    Vem vet sara du kankse kommer att plugga mer i ditt liv-fast då kanske man inte direkt har lov på samma vis.

    skaka loss lite för mig åxå-jag surar för att jag fortfarande har en kråka i näsan som inte verkar vilja ge sig så jag kan träna igen...jag som var på så god väg!!! =(

    häsla alla jag känner puss och kram!

    SvaraRadera
  2. haha det var faktiskt gott med palt =) har haft riktigt trevligt... roligast var att åka skoter ;)
    älskar dig

    SvaraRadera
  3. weeey ELMIA :D Safrada the movie ! ;P

    SvaraRadera