fredag 10 april 2009

Snart..

..Åker vi! :D Imorgon åker vi några stycken ner till Jönköping och Elmia. Madicken blir också med =) Skoj.! Uppdatering om den kommer nog på Söndag, eller Måndag beroende på när vi kommer hem, och hur pigg man är :P Ska bli roligt iallafall =)




Haha, igår var jag ute och gick lite, när jag kommit en bit på vägen ser jag en blå lite fläck(?) nästan som en liten äng, Åhh, Blåsippor tänkte jag, jag dit och kikade, döm av min förvåning när jag såg att det var en ihopknycklad systembolagspåse som låg där! Besvikelsen var total!


=P
Sen var det besök från Grangärde här igår (och idag, och imorrn) var så mysigt så =)
Och idag har jag jobbat, kul =) Fick sällskap i bilen på vägen hem, Madicken åkte med från Borlänge. Roligare att åka med nån mer än själv. Tror faktiskt jag är lite "farlig" på vägen annars, jag sitter helt i min lilla värld, sen helt plötsligt Ojdå! ja osv... Fast inte jämt =)

Nu ska jag packa det sista, känns som om allt har blivit impulsval inför Elima, men jaja, nåt ska jag väl kunna ha påp mej iaf :P Eller så ska jag inte ha nåt på mej... eller nästan inte i allafall ska basta och bubbla på hotellet, gött! :P
Synd bara att Frida och Glad inte är på vårt hotell =/ Men men, vi syns senare, eller tidigare. =)


GOD NATT!


Puss puss




~Life is so much more than that...~

2 kommentarer:

  1. detsamma du, hoppas ni får skoj i morgon =) älskar dig

    SvaraRadera
  2. bra,för det är en riktig bajs bil... hoppas ni haft skoj förresten =)
    puss

    SvaraRadera