onsdag 15 april 2009

Uppe med tuppen..

Skjussade ner mamma till jobbet i morse halv sju, sen dess har jag vart vaken (!) Och jag har lov, ojojoj...Eller ja, jag la mej och kikade på film när jag kom hem, Autumn In New York, riktigt bra tycker jag att den var =) Sorglig i slutet, då var det nära till en liten tår =P men sov inte.
Sen gick jag upp igen vid nio, tog lite frukost och satte mej vid datan, försökte plugga. Men det är ju såå tråkigt.. Men måste ta ett rejält tag i kragen snart!

Var ner till mormor på lunch även idag, lyx det där :P Men rackarns vad slö jag var, var inte ut och gick imorse PLUS att jag tog bilen ner till mormor, vilket är ca 500 meter! Gosh!
Sen hem och fortsätta plugga... Här kommer en lite "Historia" :P

Hämtade upp Mormor vid halv fyra,
sen åkte vi vidare till söderbärke...






och plockade upp Mor på Hedgården, kass bild
jag vet, men fick inte ta nån mer på henne :P






Sen styrde vi vår kos mot...







Björsbo Trädgård =P







Sedan till Hembygdsgården i
Fagersta =) En fin Kakelugn(?)







Hembygdsgården, ett litet tittskåp =)







Blev såklart en fika, med lite
blåbärsris på b
ordet =)






Fint pyntat var det =)











Toalettpappershållaren :P







En del inköp blev det ju självklart också,
b.l.a denna underbara lilla låda =)







Precis kikat på Grey´s, det är ju bara så bra, har missat många avsnitt nu i vår, p.g.a. Thailand, dans mm, tror att jag såg ett helt avsnitt INNAN jag åkte till Thailand, jättelänge sen...

Vad händer i helgen? Järna eller Filmkväll, eller nåt helt annat? Vad ska den bringa, det visar sej =)

God Natt

Puss puss




~Live and learn~

3 kommentarer:

  1. Usch! Jag är allergisk mot morgonpigga-eller kanske avis för att jag vill vara en. Jag har bestämt mig för att BLI morgonpigg när jag är stor....till sommaren ;)

    Du-ta det lite lugnt till helgen va? Du kommer att sluta som utbrännd på Hedgården vid en aktningsvärd åler av 21. *tttttt*

    Puss och Kram! Styr kosan häröver ngn dag så kan jag kicka dig i ändalyktet så du får fart på pluggandet...jajustja vi skulle ju pyssla. Nå ja. Gonattpuss-gillar dig!

    SvaraRadera
  2. ja visst låter det som en bra idé =)
    hihi...
    hoppas du får skoj i fredriksberg =)
    älskar dig

    SvaraRadera
  3. JAg röstar på filmkväll...vad mysigt att krypa upp isoffan med godispösen och chipsskålen...mmmmKanske ska ta en kväll med film, det var jätte länge sedan jag såg en film.
    Älskar dig...puss åkram

    SvaraRadera