måndag 20 april 2009

Helgen..

Riktigt rolig helg, var i Fredriksberg Fredag tills idag. Skoj Lola =) Måste göras om snart tycker jag. Fredagen bestod av att umgås med Kire tills de att Lola var klar på begravningen, följde med han ut till skogsmaskinen :P Förresten, guud vilken fin Porche cab du hade! Haha :P
Var väl hemma vid Lola runt tre-halv fyra på morronen, vaknade sju kalaspigg, förstår inte, men låg kvar i sängen tills halv tolv när lola vaknade. Fick låna hennes MP3 och lyssna på så länge :P

Lördagen blev det också partaj, den kvällen var roligast, sjöng och dansade hur mycket som helst på Hotellet i Järna, Crazy Covers spelade =P partyt var inte över förens 07.00 på söndagen, då det blev ca två timmars sömn, sen tillbaka till Frbg :) en väldigt seg dag, Jag och Lola var ut och gick lite grann, sen kom lars, åkte till Tyfors(?) och kikade när några brännde däck, luktar så härligt :P Vårkänslor =)

Men idag har det vart segt kan jag då lova! Blev en fika med Frida <3 efter skolan, kaffe + massa skitsnack, Härligt (Y) :P Den var efterlängtad =) Nu blir det duschen sen måste jag försöka plugga lite =/ Så tråkigt.. Och packa upp väskan sen helgen, nästan ännu drygare ju :P
Synd att man inte kan duscha av sig sina misstag!

Puss puss



~En del saker är till för att glömmas!~

5 kommentarer:

  1. Du, fikan var efterlängtad från min sida också :P Puss älkar dej <3

    SvaraRadera
  2. Men alltså SAAARAA nu är språkpolisen här.
    Det heter inte följde med HAN utan HONOM. HADE han en fin porche har han sålt den eller HAR han den fortfarande kvar?
    Så du följde med HONOM i den fina porchen som han HAR!

    Har du kört Porche förresten?? Det har jag *stooolt*! En röd Carrera-heeelt själv!

    Nu skall jag göra mig vacker nog att åka till tandläkaren*avskyr*

    Pussochkramochklämpåskinkan.

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt roligt skämt!
    Du bara "vaaad"?

    Krya på dig tjejjen!

    SvaraRadera
  4. Då måste jag flika in med att den heter Porsche. Tack för ditt sällskap/Kire

    SvaraRadera
  5. Haha, förlåt Kire. Porsche. Tack själv =)

    SvaraRadera