tisdag 21 april 2009

Fydå, mår inge bra alls! Jätte ont i halsen, fryser och känner mej som en sengångare, men ska då inte vara sjuk imorgon, DANS! Kvart över sju kan jag däremot få bli sjuk om jag nu tvunget måste bli sjuk, fast frisk till Fredag för då ska jag jobba (Y) =)

Idag har vi haft Konferens i skolan, tre stycken från alkohol och drogpolikliniken, och Andreas Karlsson(?) som var med om en rattfylleolycka när han var arton, herregud vad gripande det var att lyssna på hans berättelse. Var nog inte bara jag som fick tårar i ögonen när han pratade...

Sen blev det en fika på engeln med Frida, Lola en liten stund också =)

Förresten ringde Doktor Lars idag, sa att vi kunde avvackta lite med magnetröntgen av magen, skulle höra av mej när och om det blev sämre igen..

Nu ska jag faktiskt lägga mej, är såå trött...

Puss och God natt på er gott folk!



~Hur mycket oftare blir man inte stucken av en ros än bränd av en nässla!~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar