torsdag 23 april 2009

...

Dans igår, hur kul som helst, gick nästintill kanon på båda danserna, lite knivigt ibland på grund av att jag inte var där förra gången =/ men men :P
Plus att jag gick ner i
SPAGAT efteråt, när jag och frida var i omklädningsrummet, Weey! :D

Vart en fika även igår på Engeln, måste ju fördriva tiden lite ibland =P Lite kaffe gör väl ändå inget... sen gick vi lite på stan, tyvärr blev det bara ögonshopping men ;) Ska ju snart till Ullared, får ta igen allt då :P

Sen upp till blg på dansen :D

Idag har vart en helt fucked up-dag!! Inge bra.
Och doktorn ringde ju i Tisdags och frågade hur det var med magen "Jodå, jag är mycket bättre nu" Bullshit! Hade grymt ont igår, hela kvällen! Hatar magen! Kan man inte bara ta bort den!

Varför? Varför? DU vet nog varför!

Ont i halsen har jag också, så "Fick" inte träna för maria idag, så åkte med henne direkt till Söderbärke, där tänkte jag mej ut på en lång promenad tills mamma sluta, men nejdå...Fck väl försöka plugga lite istället, med en liten kaffepaus med B-M och E, så trevligt så =P (Tezzi du är för söt du;) )
Skrev klart mitt personliga brev också, så nu ska här skickas in
ansökan till skolan :D Weey!

Vart på möte idag också, tar ju så rackarns lång tid jämt...

Jobb imorrn också.. (Y) och på Söndag(Y)

Fruktsallad nu...

Puss puss



~This is the world, i guess~

2 kommentarer:

  1. låter som en händelserik dag hörrö! vilken skola skall du söka?

    kramish!

    SvaraRadera
  2. haha då borde du veta att jag aldrig skriver nåt skoj =) hihi

    SvaraRadera