söndag 26 april 2009

Helgen! =)

Ja, något lugnare än förra helgen iaf :P

Va ledig i Fredags, så skjussade ner mor till jobbet vid halv sju(!) sen hem och sov lite. Gick upp, pluggade lite och gjorde mej i ordning sen åkte jag till Söderbärke och tände ljus vid morfar <3










<3



Sen for jag vidare mot Borlänge och KappAhl för att jobba =D
Slutade strax efter åtta, åkte till Ludvika, träffade Frida och åkte upp till Majjja och Bella som va vid Bella. Där spelade vi lite kubb, och sen blev det en oplanerad utgång :P Men det var trevligt att vara ut med bara Majjja för en gångs skull =)









<3>


Lördagen spenderades i Grangärde, sen hem till ljuva Larsbo där jag fick en positiv överraskning, Madicken va här =D








Grangärde =)

Och idag har jag jobbat igen =) fyndat har jag också gjort, tre par tröjor och ett par trosor = 74.50:- ! Weey! :D Ska ju dock till Ullared, men det där kunna man ju inte bara låta bli :P Hade ju vart förjävligt rent ut sagt... :P

Fortfarande ont i halsen har jag också...

God Natt på er :D

Puss puss




~Besvara aldrig ett brev när du är på dåligt humör~

3 kommentarer: