tisdag 28 april 2009

Weey!

Haha, idag har det vart en riktigt skoj dag :D Jag och Frida har iallafall haft jäkligt skoj, eller hur då Frittan ;) ? Började med att vi var tvugna att springa till bussen, blev visst lite sena.. Väl på bussen så började allt det roliga, som fortsatte hela dagen, båda var på asbra humör, och det vet väl nästan alla som känner oss hur det kan gå då... :D Vi tyckte att vår busschaufför såg väldigt ledsen och nere ut, vi satt och kikade på henne nästintill hela tiden, såg ut som att hon var på väg att torka tårar hela tiden, sen plötsligt kollar hon i backspegeln och ser ut som att hon stirrar rakt på oss. Känndes som vi blev tagna på bar gärning för att vi glott på henne länge.. :P

Iskolan, kom dit typ fem över åtta, brukar väl aldrig inträffa, brukar vara där kvart-tjugo över, men jaja :P Började lektionen halv nio, allt spårar ur, ingen av oss kan hålla oss för skratt, vi får tillbaka nå prov vi gjort, APU-rapporter, karin pratar lite, sen fick jag och Frida göra i ordning skylten i maten, Gud så snygg den blev :P Speciellt Safrada! :D Hela dagen fortsatte med att vi var på kanonhumör, gick ner till Toffes och köpte mjukglass, med strössel OCH topping, gott var det då :D










Weey! :D



Sen skulle jag och frida ha nå muntligt med KrissyBitch och det gick ju som det gick när vi var på det humöret :P Har ni nån gång blivit mer eller mindre utskällda av en lärare bara för att ni varit För Glada och allmänt skoj? Det blev jag och Frida idag:
"Men nej, ni måste ta bort allt det där skojiga!"
"Nej Sara, nu tänker du inte!"
"Frida, Tänk efter före!"

"Säg inte det där du tänkte nu!"
Haha, tack Kristina! Fast lite förlåt också, vi var rätt skrattiga av oss :P

Ena dagen får man inte vara sur/grinig och andra dagen får man inte vara glad, vad ska man vara då? Neutral? Nejtack! :P


Tågresan var också väldigt kul! :D Haha
Imorrn är det muntligt prov i Svenska, blää.. så måste plugga vidare med det nu...
En sak till bara, KappAhl ringde när jag var på väg hem, så ska jobba Lördag Söndag (Y) :D

Och dans imorrn! (Y) :D















Haha, Jag och Frida hade lika ringar idag ;)
Min i rött och hennes i lila =)




Puss puss




~Älska sanningen, men förlåt felsteget~

1 kommentar: