tisdag 5 maj 2009

En dag kvar

Bara en dag kvar tills jag åker till Ullared :D Det ska bli skoj. Skönt att slippa tänka på allt vad skola heter, både arbeten och människor, inte alla, men en del.. Fast måste dock ta med mej så jag kan skriva på svenska uppsatsen, brukar kunna jobba lite i bilen, men nu ska nog inte pappa med, så då vill mamma ha hjälp med att köra. :P Så får väl offra mig då :P

Sista dansträningen imorrn :/ Sen uppvisning Lördag söndag =D Missar dock Lördagen, men är TVÅ på söndag så ;) Kommer sakna den nästa vecka, men samtidigt liite skönt att kunna åka hem på onsdagar, speciellt eftersom vi slutar kvart över tolv, och första dansen inte börjar förens halv fem..

Känns som om den senaste delen av mitt liv har ägnats åt skola.. Vilket öde! :P

Men snart är det slut på det, närmare bestämt en enda lite fjuttig månad kvar bara! Och som pricken över i har vi hållt på med studentfix idag, vår grej kommer bli snyggast av alla i matsalen :D










Hp06´s egna mumie :P

Ojojoj Lola, dax å kika öronen eller? :P
Jag: Åhh, kolla liljekonvaljer!
Lola: Vaa? en varg?
Haha! Bor mani frbg så gör man...

En ensam liten tjej går omkring vid en gungställning, klockan ringer in. Hon går ensam kvar där när alla andra går in för lektion.
- Men så ensam den där flickan är då.
-Äh hon går väl sär...
Schysst :P

Klar med Samhällsuppsatsen nu iaf, bara SvB uppsatsen kvar då, och den måste jag göra bra, då får jag bra slutbetyg. Känner jag pressen eller? ohja!

Nu ska jag duscha, packa och sooova =)
Så,

GOD NATT PÅ ER! =P


Puss puss




~Den som väntar på någon som gått väntar alltid för länge~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar