söndag 10 maj 2009

Shopping, dans och blåmärken!

Wöööh! Nästan nyss kommit hem från dansuppvisningar i Borlänge, shit va kul det var. Kommer sakna dansen så mycket om jag kommer in på skolan och inte kan dansa kvar där, men hoppas jag kan göra bådeoch (Y) :D
Var två föreställningar, både gick suveränt, tycker jag själv iaf :P









Streetjazz Nivå 2 =)


Modernt Nivå 2 =)
Kom hem från Ullared igår kväll, har nog aldrig i hela mitt liv vart så trött nångång när jag vart där som den här gången. Ojoj. Men det stoppade inte mitt shopping bestyr :D Bara lite, gick hem nån timme och sov en skvätt på Fredagen, sen tillbaka igen innan vi gick ut och åt =)

Det tråkiga med det hela är när man ska packa upp allt, eller det är ganska kul och se allt man köpt, men inte när det ska "på sina platser" kläder i tvätten, saker på sina ställen o.s.v. tar sån tid...
Känns som om jag jämt och ständigt har något blåmärke någonstans på kroppen nu förtiden. Från utgång eller dans :P Har iaf ett stort på knäet nu :P Haha

Jag som hade sett fram emot en ledig dag imorgon, för våra lärare är i London, men nejdå, vi har ju vårt Kära UF att hålla på med, hoppas vi hinner klart med det imorrn så vi kan vara lediga på Tisdag i stället då =) Vore så skönt..
HEJDÅ! =)
Puss puss

~Lev som om idag vore din sista dag, förr eller senare får du rätt...~

2 kommentarer:

  1. blåmärken är kvitto på hårt slit ;)
    jag är besviken för att vi inte kunde komma upp igår-men men hoppppppas det finns möjlighet i framtiden. om inte annat så kommer det kanske möjligheter i den staden du pluggar i?

    kram på dig blåmärkesfika!

    SvaraRadera
  2. var på gymmet igår och körde rätt tungt-jag tyckte inte det då med indag har jag träingsverk lite här och där. typ ljumskarna, biceps, och bröstmusklerna samt magen! ungefär de muskelgrupper som fick sig en duvning förutom latsen(nacken) den värker inte-så nu är det vila tom på onsdag, jag kör för detmesta onsdag lördag, söndag. idag har jag inte uträttat mycket känns det som =(. men jag har tittat till min mormor och handlat en burk färg till majas sänggavel samt en lampskärm till majas rum med.
    puss på dig!

    SvaraRadera