söndag 13 februari 2011

Helgen över snart...

Då var det snart slut på denna vecka, en vecka som vart kanon! I Måndags fyllde min kära BB-Vän år och i Onsdags fyllde även jag 21 år. Då jag vart grattad av kära Mor&Far, Syster Maria, Therese&Andreas och Christoffers Farmor&Farfar, och hans Faster&Karl. =)
Igår Lördag kom Syster Caroline, Fredrik&Vincent, Svärmor&Svärfar och Christoffers Mormor & Morfar och grattade mig. Fick så mycket fint, bla detta fina armband och klocka. =)


Och många fina blommor

I Torsdags hade vi såkallad Trivselkväll med jobbet, var kanon trevligt, åt gott och spelade "Så det kan låta" Jätteskoj spel. =D Dock tyngdes jag ner av både mensvärk och skrämmande ond huvudvärk.. men men.. Var trevligt ändå! =)

Befinner mig nu i Larsbo, hus-&kattvakt, när föräldrarna ligger och steker i Thailand i två hela veckor får en annan ställa upp här hemma! =) Just nu gör Chrille chokladbollar lagom till solsidan börjar.
Under dagen har vi vart ner till mormor och hälsat på, tog sparken och åkte o handlade till henne, vilket var väldigt länge sen både jag och chrille åkte, Kul! =) Sen var vi ner till graven och tände ljus <3 åkte hem skottade av gården, plus några små gångar så katterna kan ta sig fram =) Lagade Tacos, och snart väntar soffan på oss. Har även tagit mig friheten och lånat tvättmaskinen idag! =P
Imorgon är det Alla hjärtans-dag, ska ni göra något speciellt då ?
Vi ska iallafall äta lite gott och mysa extra mycket! <3<3<3

Soffan nu! =)

Puss





~Hjärtat bultar, hjärtat slår~

1 kommentar: