söndag 6 februari 2011

Mys helg

Haft en underbar helg med min andra hälft.
Fredagskvällen började med Afterwork på Lobbybaren med min kära kollega Sofie, sen kom även våra respektive dit en stund innan vi begav oss hemåt.. Lördags förmiddagen bestod för min del av jobb, och för Chrilles del av innebandycup i Falun. När jag slutade åkte även jag till Falun och plockade upp honom, sen åkte vi och sov på hotell i Falun, PÅ Hotell Bergmästaren, Jättemysigt! Vart en snabb sväng på staden, dom stängde ju fyra, vi kom väl dit tjugo i :P men Chrille hann iallafall införskaffa sig ett par nya pjucks. =) Sen satte vi oss på en bar och tog en öl/cider innan vi gick tillbaka till hotellet.. Där vi badade bubbelpool och åt gott.. sen vart det mys nere i loungen. Lite öl och vin slank det ner. =)

Måste defenitivt göras om!

Nu är han iväg till Mora och spelar hockey.. eller nu har dom spelat klart, vann med 10-4.. men är ju ändå inte hemma förens vid tidigast tolv kanske...
Så under kvällen har jag hunnit med att städa lite och lagat mat, men även tränat! =)

Nu kallar strax den tomma sängen.

Puss



~Kiss me honey, honey, kiss me~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar