torsdag 17 mars 2011

Dålig, jag vet..

Dålig uppdatering senaste tiden.. beror väl på att jag gjort nåt roligare (tråkigare) än att sitta vid datorn... helt enkelt..

Vart en tråkig övergång till den nya veckan, men det löser sig. Eller det löser vi, hjärtat <3 Älskar ju dig!

Helgen bestod av jobb och att fira Christoffers Bror Tobias i Leksand. Var superskoj! =) Veckan inleddes med jobb och en spring/promenad-tur med chrille på kvällen, Tisdagen klippte jag mej(kanske aningens för kort, men det växer ju=) )och på kvällen var det återigen dags för vattengympa, var nog den mest givande gången igår! =)
Igår, började jag dagen med ett gympass, lite segt, men var där och gjorde det jag skulle iaf=) Efter det vart det en kopp Kaffe och smörgås på Engeln med Frida! =D och sen jobb..
Idag har jag vart ledig, och den dagen spenderades i Borlänge och Aqua Nova med Systrar och lille Vincent.. Som har börjat sin karriär som tjejtjusare, kanske gick ut för hårt i början men.. =) Caroline bara kikade åt ett annat håll, sen stod Vincent och bankade på någon tjejs rumpa! Haha, för söt! =D

Nu på kvällskvisten har jag pch syster Maria vart på en "lite-över-en-timmes-promenad" Superskönt! Och nu har jag gjort mat + lådor. Nu väntas bara andra hälften hem.

Puss!



~Everyting isn´t perfect, but almost~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar