torsdag 31 mars 2011

Härliga Dagar!

Vart ledig i två hela dagar nu, helt underbart att ha sammanhängade ledighet! Man hinner med så mycket mer då tycker jag..
Igår när jag vaknade tog jag tag i min garderob.. eller rensat den har jag gjort någorlunda för inte så länge sen, men golvet.. ja det såg man ju inte, lägger det där så länge... Sen blir det liggandes där, plus lite mer, o mer... Så nu kommer man in i den iaf =)
Sen var jag ner på staden och träffade Therese över en kopp Latte.. Mys! Efter det gick jag och Chrille ut till Bilmetro och hämtade våran bil som vart på Service, ( Som för den delen gick sönder på kvällen!! Så är inlämnad nu igen) Vart även en Seans igår kväll ;) Lika spännande varje gång!

Idag då.. Träffade Frida på Engeln vid halv tio och drack lite te, två koppar för att vara exakt=) Satt där till en strax efter elva, då vi trodde att Pingstkyrkans Second Hand hade öppnat, tjji fick vi, öppnade tolv.. så kikade lite på stan innan vi gick dit, för att sen skiljas åt och gå hem till var o en.. Väl hemma gjorde jag lite mat, sen kom Maria och Vincent så till dom gjorde jag våfflor som även chrille fick smaka på.


En busig Vincent som kryper till Moster


Har även hunnit med och pyssla lite denna vecka.

Detta skynke har jag sytt Remsan i färg går igen från gardinerna.. =)

Lite vårfint på bordet med nya dukar, och nya kuddar på soffan!


Och nu har jag kommit hem från gymmet och håller på med mat! =)


Puss!




~Enjoy life, you don´t now when it´s over~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar