måndag 4 april 2011

Tårögd och tagen... Ny vecka..

BAJSBLOGG!! ALLT BLIR JU IHOPTRYCKT!!!! Sitter och lyssnar på en helt underbar man som sjunger till sin fästmö som råkat ut för en hemsk bilolycka bara en kort tid innan dom skulle gifta sig.. http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 Kan inte säga annant än att jag är tagen och berörd av denna man! Ny vecka, nya tag! =) Inte för att jag behöver ta några nya tag tror jag, allt flyter på ganska bra just nu.. =) Bilen fick vi tillbaka idag iaf! Några dagar försent!! Fick en tillsägning av chrille att jag INTE skulle skälla ut firman när jag hämtade bilen Jag vet hur du kan bli... Ja, men blir man inte sur då när dom säger en sak, skriver en annan och infomerar oss om en tredje, och ändrar sig stup i kvarten..? Man får väl tycka iallafall.. Dagens plus var att det vart solsken på eftermiddagen, lagom tills jag skulle gå en liten promenad och hämta bilskrället.. =) nejdå, du är bra.. Vart även en vända på gymmet, vilket var bra, för jag tränade bort huvudvärken! =D Har förresten inhandlat några fina vår-nagellack(förra helgen) =) Den i mitten ser ut att vara röd, men den är mer korall.. =) Ska följa med Syster Yster till Falun imorgon, och på kvällen väntar vattengympa.. =) Nu blir det en kopp kaffe, Melon och En unge i minuten som får roa mej denna måndags kväll!! =) Puss


~Forget and Forgive~

2 kommentarer:

  1. Haha roligt sagt av Chrille ;), jag funderar också på att köpa ett korall nagellack, får se om jag springer på något! Lycka till i morgon. kram

    SvaraRadera
  2. Tss, not fun Jessica! :p Tack, för min del gick det bra, var bara med som moraliskt stöd :-) ja, det blir fint till våren! :)
    Kramar

    SvaraRadera