tisdag 14 juni 2011

Veckovis..

Tror mitt blogg system har blivit veckovis.. men kan inte det vara ganska bra å andra sidan, då får man ju veta en vecka i taget vad som hänt i mitt liv?? =)

Förra veckan kunna inte ha börjat värre.. gjorde mitt största och mest hemska val någonsin i mitt liv!!! Men som en skänk från ovan fick en mening mig att redan på tisdagen att ändra mig.. Utan någon som helst aning sa den jag älskar mest av allt, "Jag ska bli den omtänksamma och snälla killen" Vilket jag har försökt få fram i två års tid.. Nu säger jag inte att han inte är snäll och omtänksam, för det ÄR han..Han är bland dom snällaste och mest omtänksamma jag känner!! Det Jag Älskar Dig För Christoffer!! Behöver inte skriva mer vad det handlade om, min blogg, skriver vad jag vill, och inte vill.. Huvudsaken är att vi har det bra och Älskar varandra. För det gör i verkligen, han är mitt Allt! Min stora Kärlek! <3

Veckan gick, så var vi framme på torsdagen, som innebar Blodomloppet i Blg, Vilket var Skitkul rent ut sagt!! Vart ännu mer taggad och nu är Bärkejoggen bokad!! 7km.. Skoj! =)

Sen kom helgen, som bestod av Roger Och Johannas Bröllop!! Det var sagolikt fint!!


Söndagen avslutade även denna vecka.. Det vart lite fotbollsmatch och mat o mys vid svärföräldrarna.. En tur med båt på sjön, som tog lite längre tid än väntat.. :P Men vad gör det när det är fint väder!! =)

Började den nya veckan med att vara ledig! Skönt, hann med en runda på ca 8 km, tvätt lite, cykla till dollar o plocka o pyssla hemma! =)

Nu ska jag bege mej ner mot jobbet, sen bär det av till Larsbo när jag slutar för lite fiske och ev en tur i skogen. =)

Puss på er!





~Love you, my darling~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar