onsdag 10 augusti 2011

Älsklingens dag!

Idag fyller mitt hjärta år! Så har vart kalasande hela eftermiddagen, superkul!! Han har fått så mycket fint! =) Tänk så mycket tid man lägger ner på och baka och iordningställa, så är det över på bara någon timme.. Men det är så kul och ha släkt och goa människor här så det gör jag så gärna!! =) <3

Ett stort tack till mina goa kollegor också som bytte hit och dit så jag kunde sluta tidigare! <3

Lite bilder:

Blommor och blader Christoffer fick.


Även jag fick en bukett blommor av
hjärtat som tack för att jag bakat o donat! <3



Vi fick även en (aningen sen) inflyttningspresent
med lite smått o gott i. Av Christoffers Morbror och Fru. =)

Slänger även in en bild på en lite grej jag gjort i hemmet med ett par överblivna skor..

Flaskan är ett loppisfynd, pallen
är överblivet skyltmaterial från jobbet
och rosbladen kommer från rosor
jag fått av Christoffer
<3

Nu ska här mysas för hela slanten innan vi kryper till kojs!

Puss o Kram





~It´s only your day today~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar