onsdag 17 augusti 2011

Två-dagars..

Jajemän, ledig i två hela dagar.. Guu så skönt!! =) Åh inget spc inplanerat heller, bara ta dagarna som dom kommer.. =)

Nu på förmiddagen har jag hunnit med en promenad innan frukosten, och efter det träffade jag Frida och Lola över en kopp Kaffe, sen, (hör o hänpa!!) tog jag mig till gymmet och körde ett pass där!!

Gårdagen spenderades på jobbet, och efter det en sväng till min lilla söta mormor! <3 Träffade även Mamma, Caroline och lille Vincent.. <3 Moster följa med i min hus, Min Moster, Moster sitta breve mig, vill inte lämna Moster där själv... Några av gullungens meningar, som gör en moster hjärta så varmt!!


Var iväg i söndags med Carro o Vincent på Gårdsrundan, lite bilder från det.


"Låm fålen"

En trött kille på vägen hem <3

Medans jag ändå håller på så slänger jag in en bild på en annan trött(sliten) kille!:) <3


Nu ska jag göra mig i ordning, plocka upp min karl, sen åka till Blg o kika lite=)

PUSS!





~Keep on trying~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar