fredag 26 augusti 2011

Fredag

Redan Fredag, tänk så fort veckorna går, hinner knappt med.. Ledig idag, skönt, hunnit med ett gympass nu på morgonkvisten, också väldigt skönt! =)

Vart en lång dag på jobbet igår, hade öppet till 20.00, Hemvändarkväll, och imorgon är det hundra-års jubileum för Ludvika Köpmanna Förening, Då blir det lite olika arrangemang på staden, torghandel, och vi i butikerna kommer vara gammalt klädda, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! =S
När dagen lider mot sitt slut och kvällen börjar, beger vi oss mot fina Grangärde och är lite hundvakt och söta Bobbo och Eddie! =) Medans Svärföräldrarna är på kräftskiva, mums! =)

Idag då, ja, är ju mysväder, så då tillåter jag mig att bara vara, pyssla och greja här hemma, innan eftermiddagen kommer och jag beger mig ner på staden för att träffa min mamma <3
När kvällen infinner sig, myser jag och hjärtat ner oss i soffan och bara är, rår om varandra och kikar på tv. <3
Innan hade jag tänkt göra en kycklinggryta med curry.. som jag hoppas ska smaka.. =)

Nu ska jag nog plocka fram lite och pyssla med, lite smycken eller decoupage..

Ha en underbar helg kära människor!

Puss





~Faith, Hope and Love ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar