tisdag 30 augusti 2011

Tidig Tisdag

Slutade redan kl 14.00 idag, så har haft en skön eftermiddag, med inga måsten, bara det jag känt för och göra.. En dag helt i min smak med andra ord! =)

Gick till gymmet direkt när jag slutade, sen plockade Chrille upp mig och vi begav oss hem.. Åt lite mellanmål innan han åkte på träning..
När han åkte tog jag tag i lite äpplen som jag fick från Jessica (när vi våldgästade henne och Andreas i Söndags, innan vi kikade på bio, Försvunnen, som var super!!) Vart äppelkräm, som ska avnjutas när hjärtat kommer hem från träningen!
mums!


Hittade även ett recept på Energibars som jag gjorde




Nu ska jag kika om det mot förmodan skulle ha kommit ut nåt hus på hemnet.se som skulle kunna duga åt oss...(Du är ju så petig Sara..) hmm

Ha en underbar kväll!


Puss





~When is our time...~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar