torsdag 8 september 2011

Torsdag..

Hej på er!!

Jobbet har gjort sitt för idag, så nu myser vi i soffan med fruktsallad, med Vita Päron,visste inte att det fanns sådana, men dom var kanongoda! =)

Min helg(Lördag) bestod av att gratta min älskade Mamma, som fyllde år!! <3 Älskar dig!

Söndag var det bakning och fotbollsmatch som stod på schemat.. och ett gympass på kvällskvisten.. och en löprunda innan matchkikandet.. =) en skön söndag med andra ord.. =)

Lite bilder från helgen..
Hittade en liten gumma i mitt gamla rum :P <3
Älskade mor <3
Potpuri =)

En liten igelkott överraskade oss på parkeringen.. =)

Potpuri..

Vi har eventuellt en liten sak att berätta, dock kan vi inte göra det nu.. =)
(nope, ingen bebis...)

Puss på er






~Carpe Diem, Crea Diem~

1 kommentar:

  1. Ååååå jag som trodde det var en bebis när du skrev sådär!! Sen fick jag se den lilla texten. Saknar dig!!! PUSS <3

    SvaraRadera