tisdag 13 september 2011

Den obligatoriska...

Mm, en fundering.. Det finns ju alltid den obligatoriska negern i alla filmer.. Tror det finns en sån i våra provhytter på jobbet.. Alltså inte en obligatorisk neger.. utan bara en obligatorisk.. galge.. Slår aldrig fel, hänger jämt en enda tom galge i våra provhytter..

Känner mig fortfarande inte riktigt OK efter min förkylning, hade tänkt mig ner på gymmet efter en ganska lång dag (8,30-17,00)på jobbet.. men kände mig inte 100.. så valde att gå en promenad istället, tänkte gå och handla, men.. är ju inte så smart alltid.. när jag nästan är framme kommer jag på att jag kommer varken kunna, eller orka bära det jag ville handla, så fick snällt fortsätta gå en runda istället.. var ju skönt och komma ut i det friska, lite smått regnande vädret iallafall.. Så nu väntar jag hem hjärtat så vi kan ta bilen och handla.. =) Efter det väntar en härlig ugnspannkaka, som är i ugnen nu.. och soffmys!! <3

Ledig imorgon, och på Torsdag, vilken lyx!! =) På Torsdag händer det förhoppningsvis grejer..!! =)


Mitt senaste fynd från jobbet.. Tröjan gör sig inte rättvis på bilden.. MYCKET finare på, och flärparna ska inte hänga så där.. en flärp upp på axeln(vid den lilla knappen) och en under den andra axeln... kanske kommer en bild sen, där den är mer rättvis.. Skitsnygg på iallafall!! =)


Trevlig kväll!!

Puss






~Kärlek, och hosta kan inte döljas~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar