torsdag 15 september 2011

Det som hände har hänt

Nu har det som skulle hända hänt.. Vi har skrivit på kontraktet för vårt nya hem!! Ännu en lägenhet... Hade väll hellre sett att vi skrev på för ett hus men.. alla vill väll kanske inte ha Villa,Volvo O Vovve..Men Villa, Vrålåk O Världssöta barn skulle ju inte jag ha tackat nej till iallafall.. Men det kommer väll så småning om... Den som väntar på nått gott..<3

Kan en navel sitta snett?? Jämt när jag blåser håret vid spegeln (oftast bara i underkläder, eller byxor, för jag ej har hunnit bestämt vad jag ska ha för kläder) så ser det ut som om naveln sitter snett på magen.. eller står jag snett, Jämt.. Konstigt!

Igår hann jag med att pyssla lite på min lediga dag, mellan Träffa-Mamma-Mys,Träning & Soffhäng-Med-Hjärtat


Kort,Tavla, eller vad man vill...

Ikväll får man ta fram vinterjackan igen.. Hockeymatch i Björbo..Innan det, kika på NIF´s Damlag på Åvallen...

Puss





~My heart belongs to you~

1 kommentar: