söndag 18 september 2011

Slut på helgen..

Ja, nu är det inte många timmar kvar på denna helg.. Och här sitter jag i min ensamhet... :P
Chrille är på "Serievinst-grill-fest" Spelade deras sista match idag, vilket var mot Ulfshyttan, som låg tvåa i serien, och i o med att att NIF vann, så gick dom upp i Fyran!! Vilket dom firar nu! =) 5-2 blev det... Härligt Killar!!!!




Ett mål..

Ett till..

& ett till..


Lördagen spenderades på jobbet och vid Mor&Far.. Alltid lika trevligt, skönt och mysigt!

Fredagen hade jag en underbart rolig kväll med Catrin på Piren, tack för det. Superkul!!! =)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en godisskål och någon bra film, efter en lagom söndagspromenad!!=) Och vänta på hjärtat såklart!


Puss






~Älskar dig, mitt hjärta, mitt liv, bara du, Christoffer~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar