måndag 20 februari 2012

Inte det ena, så är det det andra...

Ja, så är det... I Tisdags kväll till och med onsdags kväll mådde jag illa konstant, ett helt dygn! Men ingenting hände.. Hade jag fått upp något hade det nog lättat.. Men icke.. kände mig överkörd av ett tåg torsdag och fredag.. Även lördag och söndag kände jag mig inte helt 100 i magen.. men bättre!
Då kommer väll halsont på söndagkvällen..
Jag som inte brukar vara sjuk, men lika bra o ta allt på en gång ju, så är man av med det sen! =)

Helgen spenderades mesta dels ute i Grangärde.
Lördagen då fyllde söta Vincent TRE år, så fort det går!! Så då firades det en hel del.. Efter kalaset väntade "Byhockey" uppe i Nyhammar på rinken.. Väldigt trevligt, mycket publik och många spelare! Kul! =)
Söndagen spenderades också i Grangärde, mest vid Syster C med Familj, men även en blixtvisit hos Svärisarna..
<3 <3



Ledig på veckans första dag, Skönt! Storstädat sovrummet, och "små" städat resten av lägenheten.. Så nu längtar jag tills jag får lägga mig i en nybäddad säng (Med utevädrade sängkläder, uuja så skönt!)

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te, en skön filt, något bra på Tv(förhoppningsvis) och lura bort det halsonda, vill inte vara sjuk!!!!!!!

Puss




~Home is where your heart is~

1 kommentar:

  1. Tror vi har drabbats av samma åkomma, får se vem som är piggast imorgon. Nu ska iaf jag sova! Kraaaam Jessica

    SvaraRadera