måndag 13 februari 2012

Underbara Människor!!

Har så otroligt många underbara människor runt om mig!!
Så lyckligt lottad att jag har min familj, min underbara pojkvän och hans helt fantastiska familj och släkt, och mina vänner!! All kärlek till er!! <3

Hade en fantastiskt mysig födelsedag i Torsdag, uppvaktad på jobbet med fika och frukt, och utbjuden på Akropolis av mitt hjärta!! <3

I Fredags var det kalas för hela slanten, då min familj och Christoffers familj och släkt kom och firade mig.. Är jag verkligen värd all denna uppvaktning.... Ni är underbara!!


Lampa från mor o far


Ljus m text från Christoffers Faster och Man
Blomgrupp från syster Caroline m Familj

Krona med blomma från syster Maria och Daniel
Orkidé med kruka från Christoffers Bror och Tjej
Lampkjol från Mor o Far



Glas från Mor o Far
Kaffekanna från svärföräldrarna, Sås-kanna från Christoffer Bror och Tjej
Porslins-skålar från svärföräldrarna, plast-skålar från Mor o Far
Assietter + servetter från C´s Farmor o Farfar
Träskärbräda + kökshanddukar från C´s Mormor o Morfar


Änglavingar från Syster Maria och Daniel

Fick även Presentkort från C´s Syster och Kille, och pengar från kära Mormor!

Haft en kanonskön ledig helg och Måndag. Lördagen bestod av ett besök med mor på "Min lilla mormor och jag" utanför Avesta, även ett besök på "Franzens" i Avesta hanns med. =) Natten spenderades i Larsbo med hjärtat.. Söndagen bestod av mys, och en springtur i solen! =)

Träffat söta Frida över en kopp kaffe idag, och plockat o donat i "Brötrummet", börjar sakta men säkert likna ett rum där också.. (=

Vänta på älsklingen nu som tränar, sen mys i soffan innan sängen kallar..

Ha en underbar Måndagskväll!!

Puss




~
Människor får lära sig hata, och om de kan lära sig hata, kan de också lära sig älska~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar